۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۷:۲۹

با 81 میلیارد ریال سرمایه گذاری/

8 طرح تولیدی در شهرک های صنعتی خراسان شمالی به بهره برداری می رسد

8 طرح تولیدی در شهرک های صنعتی خراسان شمالی به بهره برداری می رسد

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: هشت طرح تولیدی با سرمایه گذاری 81 میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا باقری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران افزود: با بهره برداری و آغاز به کار  شرکت های فوق برای 150 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه 4 طرح از طرح های قابل بهره برداری در بجنورد قراردارد اظهار داشت: اولین شرکت خدماتی حمل و نقل در شهرک های صنعتی استان در شهر اسفراین و نخستین واحد صنعتی در شهرک صنعتی آشخانه از جمله طرح های آماده بهره برداری در این استان است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی، این استان را یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری در کشور دانست و افزود: وجود500 هکتار زمین آماده سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی این استان که در کمتر استانهای کشور دیده می شود، می تواند در جذب سرمایه گذاران به این استان  نقش موثری داشته و خراسان شمالی را در اولویت متقاضیان سرمایه گذاری قرار دهد.

وی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر تمامی زیرساخت ها در اکثر شهرک های صنعتی استان مهیا شده که این امر برای ترغیب متقاضیان سرمایه گذاری در این استان، عامل مهمی به شمار می رود.

باقری با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال 18 فقره قرارداد برای ایجاد و راه اندازی واحد های صنعتی در استان منعقد شده است تصریح کرد: تا کنون قرار داد ایجاد و راه اندازی 380 واحد صنعتی با این شرکت منعقد شده که 100 مورد از این قرار دادها مربوط به سال گذشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی مساحت زمین های واگذار شده در 14 شهرک و نواحی صنعتی استان را 171 هکتار عنوان کرد و گفت: میزان واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در سال گذشته 30 هکتار و در سه ماه نخست امسال 10 هکتار بوده است.

وی در پایان گفت: تا کنون 150 واحد تولیدی صنعتی در شهرک های صنعتی استان با یک هزار و 100 میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسیده است.

 

کد خبر 2083928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha